Lambretta V200 ABS Special Fix ( odpočet DPH )

Katalogové číslo: 158
Rok výroby: 2020
Najeto: 0 km
Objem: 167 ccm
Výkon: 9 kW
Stav nabídky: Skladem
Stav: Nový motocykl
Původ: CZ
104790
Cena 104 790 Kč
(možnost odpočtu DPH)

Kalkulačka splátek

Zkuste si spočítat případné splátky.

Essox - kalkulačka splátek

Popis

LAMBRETTA V200 ABS Special FIX Každý detail u modelu V200 Special je důkazem, že se jedná o značku Lambretta. Přední a zadní LED světlo značí příslušnost ke značce, klíč je ozdoben tradičním lvíčkem Lambretta. Pod pohodlným sedlem najdete velký zavazadlový prostor. Co se týká technologie, nový V200 Special je kompletně přepracován. Přední a zadní kotoučové brzdy v kombinaci s ABS poskytují dostatek brzdného účinku. Přehledný LCD displej může být připojen přes Bluetooth a App. TECHNICKÉ ÚDAJE: Typ motoru: Čtyřtaktní jednoválec chlazený vzduchem Objem motoru: 168,9 cm3 Max. výkon: 8,9 kW@7500 rpm Spotřeba: 2,9l/100km Převodovka: Automatická Pohon: Řemen Délka: 1890 mm šířka: 695 mm výška: 1115 mm Výška sedla: 770 mm Pneumatiky přední: 110/70-12 zadní: 120/70-12 Objem nádrže 6l Barevné provedení: Oranžová, Stříbrno-Modrá Rám: Ocelový trubkový rám/1,2 mm lisovaný ocelový plech Přední zavěšení: Teleskopická vidlice Zadní zavěšení: Oboustranný tlumič Přední brzda: Hydraulická kotoučová 226 mm (ABS) Zadní brzda: Hydraulická kotoučová 220 mm (ABS) Výbava LED přední a zadní světlomety Displej z tekutých krystalů Odkládací schránka Zavazadlový hák Boční a hlavní stojan USB integrovaná nabíječka Velký zavazadlový prostor tovární záruka 24 měsíců odpočet DPH, cena 86 603,– Kč + DPH 21% - 18 187,– Kč možnost prodeje na splátky Počátek vzniku kdysi slavné značky Lambretta sahá až do roku 1947, kdy vznikla potřeba levně motorizovat poválečnou Itálii. Zakladatel značky Ferdinando Innocenti, vyučený kovář určitě netušil, kam až ho jeho podnikatelský um zavede. V roce 1933 zahájila v italském Miláně Ferdinandova továrna výrobu trubkového lešení s jednoduchým konstrukčním řešením, díky kterému se stal za krátkou dobu velmi úspěšným a respektovaným továrníkem. Po skončení války Innocenti objevil nutnost motorizovat italské obyvatele tak, aby měli dostatek levných dopravních prostředků pro dopravu do zaměstnání. Ferdinando Innocenti se seznámil s leteckým inženýrem Corradinem D’Ascaniem, který byl tvůrcem prvního moderního vrtulníku Agusta, a dal mu úkol navrhnout jednoduché, robustní a cenově dostupné vozidlo, které by mohly řídit i ženy. Jako vzor posloužil americký vojenský dopravní prostředek Cushman 32 používaný za války spojeneckými vojsky. D’Ascanio, který motocykly nenáviděl, navrhl tedy vozidlo, které se od motocyklu vzhledem podstatně lišilo. Brzy ale došlo mezi oběma k roztržce, když D’Ascanio navrhoval rám lisovaný z ocelového plechu, zatímco Innocenti chtěl zcela logicky rám trubkový, protože sám trubky vyráběl. Nakonec D’Ascanio od firmy odešel ke konkurenčnímu Piaggiu, kde vytvořil skútry Vespa. Lambrettu potom dokončil Pier Luigi Torre. Prvním skútrem Lambretta byl model označený A a začal se vyrábět v říjnu 1947. Poháněl ho dvoudobý vzduchem chlazený jednoválec objemu 124 cm3 o výkonu 4 koní při 4500 ot/min, které přes třístupňovou převodovku s nožním řazením poháněly přes hřídel zadní kolo. Zatímco přední vidlice byla odpružená, zadní kolo bylo v rámu uložené pevně. Jízdní komfort měla vylepšit 7palcová kola s balonovými pneumatikami. Prvnímu modelu chyběl ještě přední ochranný kryt a ani motor nebyl zakrytý. Jeho výroba se rozbíhala pomalu, v říjnu 1947 se jich vyrobilo jen 22 kusů, v listopadu 25 kusů a v prosinci 105 kusů. Jak je vidět, výroba stoupala a celkem se jich do října 1948 vyrobilo 9 669 kusů. Už v listopadu 1948 ho nahradil druhý model B, ten už byl dokonalejší, i když ve skutečnosti vypadal téměř stejně jako první model. V podstatě měl stejný motor, ale úplně nový byl systém pérování předního kola, měl i pérování zadního kola, ruční řazení rychlostí místo nožního a 8palcová kola namísto původních 7. V letech 1950 a 1951 ho nahradil model C, který byl vybaven rezervním kolem. Jako všechny předchozí modely měl přední i zadní brzdu bubnovou. Modelu C bylo vyrobeno celkem 87 500 kusů a modelu LC 42 500. V roce 1951 přišel nový model D, ten měl sice stále motor objemu 125 cm3, ale jeho výkon byl mírně zvýšen. Měl také poněkud upravené zavěšení předního kola. K dispozici byla i luxusní verze LD. V roce 1957 představila Lambretta nový skútr TV175. Byl to stroj, ze kterého vycházel vývoj a skútr se stával s přibývajícími léty „ostřejší“ a štíhlejší. Upravený design, který se poprvé objevil v roce 1957, pokračoval v tradičním konceptu Lambretty. Lisované ocelové panely kapotáže byly stále namontovány na trubkový páteřový rám. Rok 1969 přinesl model Lambretta 200 Electronic s elektronickým zapalováním. Jenže v té době začala společnost vyrábět automobily, a vývoj skútrů se tak zpomalil, aby se nakonec v roce 1971 zcela zastavil. V roce 1966 ve věku 85 let, zemřel Ferdinando Innocenti který byl zajisté jedním z brilantních a úspěšných kapitánů italského průmyslu. V čele společnosti ho nahradil jeho syn ing. Luigi Innocenti. V té době většina tradičních uživatelů skútrů přešla na malé automobily. Členové managementu, kteří byli do jisté míry spoutáni s legendární Lambrettou a vážně navrhovali její další vývoj, začali prohrávat s těmi, kdo viděli automobil jako jedinou příležitost pro společnost. V roce 1968 si byl management Innocenti již vědom, že je ukončení výroby skútrů jen otázkou času. V roce 1971 Luigi Innocenti, který měl zdravotní potíže a nemohl pracovat tak, jak obtížné postavení vyžadovalo, opustil vedení společnosti. Společnost Innocenti, s velkým know-how, pocházející z vlastního výzkumu (který předčil řadu jiných značek), byla prodána britskému koncernu Leyland. Ještě za plné výroby prodávala společnost licenci na výrobu skútrů Lambretta jiným výrobcům. Tak od roku 1952 vyráběla skútr Lambretta německá NSU, pro trh označovaný jako NSU-Lambretta. Dalším držitelem licence byla španělská firma Lambretta Locomociones SA, která je ovšem prodávala pod jménem Serveta, licenčně byly vyráběné také v Jižní Americe pod jménem Siambretta, vyráběly se v Argentině, Brazílii, Chile a Kolumbii. O jejich oblibě svědčí i to, že slovo lambretta bylo zařazeno do slovníku Novo Dicionário da Lingua Portuguesa jako synonymum slova skútr. V licenci se vyráběly také v Indonésii a v Pakistánu. Současnost Po skončení výroby v Itálii koupila indická společnost Scooters India Ltd. (SIL) jak licenční práva na výrobu a používání značky, tak i výrobní linku pro Lambrettu DL a v roce 1974 zahájila jejich výrobu v Indii. Tam je vyráběla až do roku 1998. V témže roce (1998) získala zpět licenční práva společnost INNOCENTI. Ta také začátkem roku 2018 zahájila v rámci společného podniku s rakouskou KSR Group GmbH sériovou výrobu modelů nové generace Lambretta V-Special s motory 50, 125 a 200 cm3 (přesněji cca 169 cm3) tak, jak je známe dnes. Na kvalitu výroby a udržení dobrého jména obě společnosti velmi dbají. Model Lambretta V-Special vytvořili u designérského střediska Kiska v Rakousku.

Dokumenty ke stažení

Potřebujete formuláře k úvěru, registraci, plnou moc nebo reklamační řád? Vše najdete zde ke stažení

Kontaktujte nás

Motobikes s.r.o.
Bylany 147, 538 01 Bylany

Email: info@motobikes.cz

Telefony:
+420 608 343 455 (Petr Trsek)
+420 775 343 458 (Pavel Trsek)
Servis
Zařídíme kompletní servis motorky
Věrnostní sleva
Věrnostní sleva na služby
Vybavení
Široký výběr vybavení na motorku

Služby navíc

Při koupi motocyklu nabízíme sjednání: