Triumph Speed Triple R

Katalogové číslo: 195
Rok výroby: 2016
Najeto: 35600 km
Objem: 1050 ccm
Výkon: 103 kW
Stav nabídky: Skladem
Stav: Perfektní
Původ: D
VIN: SMTTPN255GH787455
241000
Cena 241 000 Kč

Kalkulačka splátek

Zkuste si spočítat případné splátky.

Essox - kalkulačka splátek

Popis

dovoz Německo, po druhém majiteli, 2x klíč, servisní kniha, manuál, COC list, protol TÜV, kompletní dokumentace pro registraci, model R - podovozek ÖHLINS, brzdy Brembo 4 písty 4-pad radiální třmeny, přepínatelné ABS, kontrola trakce, MODE - pět jízdních režimů, štítk RIUMPH, klín pod motorem TRIUMH, LED denní svícení, LED blikače, protektory rámu TRIUMPH, protektory osy předního kola, karbonový přední blatník, madlo spolujezdce TRIUMPH, mnoho dalších doplňků - kryt chladiče TRIUMPH, plexi PUIG, doplňkové protektory motoru, sportovní CNC přepákování, ozdobné víčko zadního kola, protektory nádrže, nehavarovaný motocykl v originálním stavu, bez koroze a oxidace, pravidelný servis v autorizovaném servisu TRIUMPH, poslední servisní prohlídka 06/2020 při 30 000 km, nyní obuta nová sada pneumat PIRELLI, bez jakýkoliv dalších investic, pc 363 000,– Kč + doplňky, historii motocyklu doložíme, námi zakoupeno u autorizovaného prodejce TRIUMPH Deutschland, možnost prodeje na splátky, TOP stav, nutno vidět!!! nový Speed Triple, respektive jeho lepší verzi R. Ta se od základu (nově označovaného písmenem S) liší kromě ceny hlavně podvozkovými komponenty, a na pohled jí poznáte podle zlatých předních vidlic. Co mě však zaujalo víc, jsou zrcátka uchycená v místech, kde ostatní mají závaží řídítek. Přesně takové detaily dělají ze šprtů chuligány. Novinek je tu k vidění samozřejmě víc - určitě jste si všimli jiného tvaru světel, za který designér asi všude nesklidí potlesk vestoje, ovšem rampy denního svícení z LED vypadají naživo dost efektně. Přestože uprostřed masky vznikl nový "gril" náporového sání, kukuč Speeda je pořád nezaměnitelný. A nic na tom nezmění ani tenké ledkové blinkry. Nový Speed Triple je proti předchozímu modelu výrazně modernější i uvnitř. Nebudeme se zastavovat všech detailů, protože jenom na motoru proběhlo víc než sto úprav, ale ty hlavní stojí za zmínku. Proč Britové věnovali řadovému tříválci takovou pozornost je zřejmé na výsledných parametrech; pět nových koní v kolonce maximální výkon, křivka točivého momentu posunutá komplet o chlup nahoru. Za tím vším stojí vyšší kompresní poměr, a ten zas vyžadoval jiný tvar pístů a spalovacích komor, nové vačky i klikovou hřídel a s tím související další drobné úpravy. Jiné výfukové svody se dostavila i nižší spotřeba. Už samotný řadový tříválec dává téhle muzice slušný rytmický základ, a když se k tomu přidá ta správná porce basových tónů, je o vítězi hitparády rychle rozhodnuto. Triumph se neubránil ani nástupu všudypřítomné elektroniky. Začíná to u plynu ride-by-wire, na kterém je závislá kontrola trakce či volitelné jízdní režimy (čtyři v základu, pět u verze R). K módům Rain, Road, Sport a Track si můžete celkem snadno nacvakat intenzitu kontroly trakce a ABS, a to klidně i za jízdy. Pátý režim Custom je kompletně programovatelný včetně palivové mapy, přičemž ve všech případech lze kontrolu trakce i ABS úplně vypnout. Pro hračičky jsou tu ještě další možnosti nastavení, jako například otáčky, při kterých se modrými kontrolkami nad budíkem ohlásí indikátor řazení. A k tomu všemu stačí pouhá čtyři tlačítka na levé rukojeti. Na jejich uspořádání - a vlastně i na neobvyklou polohu některých ovladačů - si za chvíli zvyknete. Ještě rychleji padnou do ruky samotná řídítka. V první chvíli po usednutí mi nový Speed připadal menší než jeho předchůdce, ale to je dáno užší nádrží a zúženou přední částí sedla. Stupačky jsou hodně vzadu, a celkově z toho vychází víc váhy na rukou, a lepší informace od předního kola. V zatáčce můžete vyměřit stopu na milimetr přesně. Přední vidlice Öhlins NIX30 vám jí pomůže vykroužit i když zrovna trochu tlačíte na pilu, a vzadu to jistí centrální tlumič uchycený k jednostranné kyvce. Obojí je naštěstí plně stavitelné, protože v továrním nastavení podvozek funguje prefektně na kvalitním povrchu, na horší silnici je odpružení moc tuhé. V přesnosti a rychlosti zatáčení však Triumph nemá konkurenci - těží přitom z krátké geometrie a sportovního posezu. Pocit že motorka jde do náklonu sama ještě víc umocňuje široký úchop řídítek, a vysoko umístěné stupačky dovolí využívat celou plochu zadní stodevadesátky. V běžném provozu se nejlépe osvědčil režim Sport, kdy motor reaguje s dostatečnou razancí, ale pořád nechává pravému zápěstí drobnou toleranci v pohybu. Nejostřejší Track se skutečně hodí spíš na okruh, mírnější Road pak třeba při nezbytném přesunu po městě.

Výbava

ABS, Kontrola trakce, LED svícení, LED blikače, Volba jízdních režimů, Vyhřívané rukojeti, Padáky

Dokumenty ke stažení

Potřebujete formuláře k úvěru, registraci, plnou moc nebo reklamační řád? Vše najdete zde ke stažení

Kontaktujte nás

Motobikes s.r.o.
Bylany 147, 538 01 Bylany

Email: info@motobikes.cz

Telefony:
+420 608 343 455 (Petr Trsek)
+420 775 343 458 (Pavel Trsek)
Servis
Zařídíme kompletní servis motorky
Věrnostní sleva
Věrnostní sleva na služby
Vybavení
Široký výběr vybavení na motorku

Služby navíc

Při koupi motocyklu nabízíme sjednání: