Novinka

VOGE 800 Rally Yellow Black ( odpočet DPH ) NOVINKA

Katalogové číslo: 285
Rok výroby: 2025
Najeto: 1 km
Objem: 800 ccm
Výkon: 70 kW
Dostupnost: Skladem
Stav: Nový motocykl
STK do: 12.2031
Původ: CZ
VIN: 2 - CARDETECT
219990
Cena 219 990 Kč
(možnost odpočtu DPH)

Popis

Novinka skladem, okamžitě k odběru!!!

Motorka, co si na nic nehraje. Narodila jsem se z rally raidu a mám jeho geny. Ale neboj, nepotřebuješ bejt dakarovej šampión, abys mě zkrotil. Pod drsňáckou vizáží se totiž skrejvá pohodlnej univerzál, se kterým si užiješ svižný dálniční přesuny i pořádný offroadový divočení.

Dvouválec, co tě vystřelí jak raketu. Mám fungl novej dvouválcovej motor vo objemu 798 kubíků, s krouťákem 81 Nm už v 6 500 otáčkách a síle 94 koní. Když je vypustíš na svobodu, dokážou tě vystřelit až ke dvěstědesítce. Šestistupňová převodovka s hydraulickou spojkou a anti-hoppingem ti kryje záda i při vodvážným podřazování.

Podvozek testovanej v pekle. Věděls, že než mě pustili do prodeje, musela jsem přežít peklo v poušti Gobi? 30 000 kiláků pořádnýho mučení! Ale s kompletním tlumením vod Kayaby, brzdama Nissin a štelovatelným tlumičem řízení to byla vlastně jen rozcvička.

Do offroadovejch karet mi hrajou taky kola. Vpředu mám jednadvacítku, vzadu osmnáctku. Voboje bezdušový a drátový. Vobutý mám gumy Pirelli Scorpion Rally STR. Prostě spodek, co promění divočinu v dálnici.

Elektronika jak offroadovej zákon káže. Do vínku jsem dostala elektro výbavu přesně podle teréňácký bible. ABS si můžeš vypnout buď komplet, nebo jen na zadním kole. Vypinatelnou mám samozřejmě taky kontrolu trakce. Hlavně v divočině voceníš rotační tlumič řízení. A když bude kosa, uvítáš vyhřívaný sedlo i gripy. Jasný, určitě seš taky drsňák jako já, ale vyrazit vstříc dobrodružství s troškou komfortu není žádná vostuda.

Pohodlí pro každej jízdní styl. Sedlo v příjemný vejšce 850 milimetrů je pohodlný, pěkně tvarovaný a navržený skoro jako jeden kus. Díky tomu na něm můžeš rejdit přesně, jak potřebuješ. Řidítka si pomocí představců poladíš podle svýho gusta.

Můj štíhlej pas ti dovolí užít si jak jízdu vestoje, tak vsedě. Vysoký plexi mám fikaně posunutý dopředu, takže ti nebude mlátit do brady třeba při skocích. No a moje stupačky jsou nejen prostorný, ale samože taky zubatý, takže tě podržej v každý situaci.

Displej na stojáka, abys na něj viděl i ze stupaček. Na barevnej TFT displej s vysokým jasem a kontrastem krásně uvidíš i za toho nejvostřejšího slunka. A že je postavenej na vejšku? To není náhoda – když vyskočíš do stupaček, máš pořád perfektní přehled. Displej můžeš ovládat přes chytrý udělátka na řídítkách a přes blůtůčko si ho spáruješ s mobilem.

Drsňáckej kukuč s vysokým plégem a LEDkovejma očima. Ne, nejsme na módní přehlídce. Všecko má samozřejmě i praktický důvody: vysoký plexi tě vochrání před větrem i vodou, výkonný LEDky prosvítěj noc jako den. A ten výraznej zobák? Ten taky není jen na parádu. V terénu ho sakramentsky oceníš, až bude polykat odletující šutráky.

Stylovej zadek s nosičem. Za tímhle zadkem se obdivně otočí i nemotorkáři. Ostrý linky rudejch světel i štíhlý blikačky dávaj najevo, že tahle mašina nemá daleko ke stíhačce. Všecko svícení je samozřejmě komplet v LEDu. V základu dostaneš taky zadní nosič, takže nasaď kufry a pořádnej trip může začít!

Motor jako v bavlnce. Nemusíš každou chvíli špekulovat, jestli náhodou nebrnkneš spodkem o nějakej šutrák. Robustní kryt ochrání motor i potrubí před nástrahama terénu. Užívej adrenalin bez zbytečnejch obav!

Offroadový kola jak zákon káže. Vpředu najdeš jednadvacítku, vzadu osmnáctku – prostě offroad klasika. Kola jsou samozřejmě drátový a bezdušový. Na ráfkách dostaneš gumy Pirelli Scorpion Rally STR, který si hravě poraděj jak s asfaltem, tak s terénem.

Fungl novej dvouválec 800 ccm. Z tohodle dvouválcovýho vodníka vyždímáš pořádnou sílu. 94 koní tě požene až 190 kiláků v hodině. Vrnět blahem budeš i nad krouťákem – maximum 81 Nm má už v 6 500 otáček. Tenhle fungl novej motor z tebe udělá skutečnýho siláka, ať už budeš frčet po dálnici nebo dovádět v terénu.

Japonský péra KYB, ve kterejch koluje rally krev. Tlumení od Kayaby je nejen krásně zlatý jak medaile z Dakaru, ale taky plně stavitelný. Díky obrácený konstrukci spolkne vidle každej bordel pod kolama – profrčíš bahnem, přeletíš kořeny a zmákneš i minový pole ze šutráků.

Nádrž na dlouhatánský vejlety. Tahle nádrž není jen designová pecka s ostře řezanejma rysama. Do vymakanýho těla dostaneš 24 litrů. S 5litrovou spotřebou si můžeš užívat svobodu celejch 480 kiláků! Z Prahy tak dofrčíš třeba až do Alp a ještě ti zbude na průzkum horskejch serpentin.

Technický údaje

Motor

Objem motoru 798 cm3
Typ motoru čtyřtaktní řadový dvouválec DOHC
Maximální výkon 70 kW (93,8 Ps) / 9 000 rpm
Maximální kroutící moment 81 Nm / 6 500 rpm
Kompresní poměr 12: 1
Sekundární pohon řetězem
Převodovka manuální, 6 rychlostních stupňů
Starter elektrický
Chlazení vodou
Emisní norma EURO 5 +
Emise CO2 119 g/km
Systém dávkování paliva elektronické vstřikování
Objem nádrže 24 litrů
Spotřeba paliva 5,2 l/100 km
Maximální rychlost 210 km/h

Podvozek a brzdy

Přední odpružení plně nastavitelná upside-down vidlice Kayaba, ø 43 mm / zdvih 207 mm
Zadní odpružení kyvná vidlice, nastavitelný tlumič Kayaba / zdvih 190 mm
Přední pneu 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally STR
Zadní pneu 150/70-R18 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally STR
Přední brzdy 2x čtyřpístkové třmeny NISSIN, 2× kotouč
Zadní brzdy jednopístkový třmen NISSIN, 1× kotouč
ABS ano - antiblokovací systém - vypínatelný
TCS ano - systém kontroly trakce - vypínatelný

Rozměry a hmotnosti

Rozměry (D׊×V) 2 380 × 910 × 1 460 mm
Provozní hmotnost (včetně výbavy, náplní a 90% paliva v nádrži) 227 kg
Maximální povolená hmotnost 432 kg
Výška sedadla 850 mm

Výbava

ABS, BC, Kontrola trakce, RDC, Vyhřívané rukojeti, Volba jízdních režimů, Nosič, Padací rám, Přídavná světla, LED svícení, LED blikače

Poznámky

Nový motocykl, Možnost úvěru, Možnost odpočtu DPH

Dokumenty ke stažení

Potřebujete formuláře k úvěru, registraci, plnou moc nebo reklamační řád? Vše najdete zde ke stažení

Kontaktujte nás

Motobikes s.r.o.
Bylany 147, 538 01 Bylany

Email: info@motobikes.cz

Telefony:
+420 608 343 455 (Petr Trsek)
+420 775 343 458 (Pavel Trsek)
Servis
Zařídíme kompletní servis motorky
Věrnostní sleva
Věrnostní sleva na služby
Vybavení
Široký výběr vybavení na motorku

Služby navíc

Při koupi motocyklu nabízíme sjednání: