ROYAL ENFIELD Continental GT 650 TWIN - DUX DELUXE

ROYAL ENFIELD Continental GT 650 TWIN - DUX DELUXE

Kalkulačka splátek Zkuste si spočítat případné splátky.

Essox - kalkulačka splátek
165 281 Kč bez DPH
199 990 Kč

Technické údaje

Popis

Moderní interpretace kulturní ikony, která je součástí původní britské "kavárny", je výrazem svobodného ducha a deklarace stylu.

Inspirován britskou "kavárenskou" kulturou padesátých a šedesátých let. Nový Continental GT 650 Twin zachycuje ducha původního Continental GT 250. Ikona designu, dokonalá směs tradice a moderny s dychtivým přístupem a závodním posedem se všemi znaky tradičního Cafe Racera. 

Rám, vyvinutý ve spojení s legendárním Harris Performance, důkladně testován na odolnost, nabízí vynikající rovnováhu a ovladatelnost. Spolu s jemně vyladěným odpružením s dvojitými tlumiči naplněnými plynem pro dosažení optimální kombinace pohodlí a cítění podvozku zajišťuje, že s GT 650 je jízda dynamická a živá jako nikdy předtím.

Nový model GT650 odráží styl svého předchůdce, ale je to zcela nový motocykl. Jeho ergonomie nabízí snadný dosah na řidítka pro optimální kombinace pocitu  z řízení a pohodlí. Zadní opěrky nohou zlepšují oporu v zatáčkách, čímž jezdce posouvají kupředu, do sportovního pocitu z jízdy na GT.

Klasická estetika 18 "kola s leštěným lemem je osazena pneumatikami Pirelli Phantom SportComp, jejichž konstrukce a složení byly speciálně vyvinuty pro Royal Enfield pro doplnění podvozku a odpružení ve všech jízdních podmínkách. Kombinace dvojitého pístu odvozeného od Brembo, plovoucí přední disk a dvoukanálový systém ABS Bosch zajišťují spolehlivé brzdění s progresivní zpětnou vazbou.

Vzduchem / olejem chlazená paralelní dvojitá konfigurace, která byla vybrána pro své nezahlcené linie. Motor 648 cm3 vytvořen pro jízdu v reálném světě, s dostatečnou silou pro lehkou jízdu v městské dopravě nebo bez námahy na otevřené cestě. Dvojité těleso škrticí klapky spárované s vysoce přesným systémem vstřikování paliva Bosch vede k vynikající odezvě škrtící klapky v celém rozsahu otáček.

Zatímco nádherně tvarované linie lesklého, ručně leštěného hliníkového motoru pokrývají zlatou éru motocyklů, to, co nutí otáčet hlavy, je hluboký zvuk výfuku - vytvářející buď opojný rytmické bublání, nebo mohutné dunění.

Royal Enfield poprvé používá šestistupňovou převodovku, vyvinutou speciálně pro 650 Twin - prošla náročným testováním, s pečlivě vybranými převodovými poměry, které dodávají nejlepší poměr pro všechny jízdní podmínky. Výsledek je patrný z optimálního řazení a ideálního záběru. Převodovka je doplněna o spojku, která má asistovanou funkci pro lehký stisk páky.